Přihlásit

Všeobecné informace

Co je atraveo?

Firma atraveo je jedním z největších online zprostředkovatelů rekreačních objektů s více než 300.000 rekreačními domy a byty v Evropě a po celém světě. Vedle velkého výběru jsou i ověřená hodnocení zákazníků a záruka nejlepší ceny charakteristickým znakem integrovaných zprostředkovatelských služeb. Firma atraveo zprostředkovává mezinárodně – prostřednictvím vlastních firem (atraveo a TUIvillas.com), ale také ve spolupráci s vedoucími cestovními portály. Mimo jiné je provozovatelem vlastního rezervačního systému Booking Engine IBE5 a nabízí zákaznickou službu v deseti jazycích. Založena byla v roce 1997 a náleží k TUI GROUP.

Jak mohu najít rekreační ubytování?

Zadejte v políčku ‚hledání‘ vedle cíle Vaší dovolené ihned i požadovaný termín a počet cestujících. Pokud s sebou chcete vzít jedno nebo více domácích zvířat, uveďte prosím také jejich počet, aby bylo ihned možné spočítat odpovídající cenu nájmu.Pokud kladete důraz na určité vybavení, jako například myčku, můžete tento požadavek také uvést v hledání. Vaše výsledky hledání si můžete nechat zobrazit v klasicky vypadajícím seznamu výsledků nebo ve formě kachliček. V přehledu výsledků se Vám zobrazí dostupné rekreační domy, které odpovídají Vašim kritériím. Dodatečně se také zobrazí cena nájmu popř. cena za cestu a ubytování včetně všech obsažených dodatečných služeb.

Jakým způsobem probíhá rezervace?

Našli jste rekreační dům pro Vaši dovolenou? Tak klikněte v popisu objektu na "Dále k rezervaci". Nyní se Vám zjeví příkaz k rezervaci, kde můžete zvolit termín dovolené a počet osob, a poté se Vám zobrazí vypočítaná cena nájmu. Nyní vyplňte políčka rezervačního formuláře a nezapomeňte uvést jména a věk spolucestujících (také miminek a malých dětí). V závislosti na vybraném domě můžete zvolit i dodatečně volitelné služby (jako například ložní prádlo), uzavřít cestovní pojištění a určit požadovaný typ platby. Nakonec si důkladně pročtěte a akceptujte naše Všeobecné obchodní podmínky a případně obchodní podmínky nabízejícího a klikněte na "Závazně rezervovat", čímž odešlete Váš příkaz k rezervaci. Pokud zvolíte platbu kreditní kartou, uveďte prosím v dalším kroku rezervace, který se z bezpečnostních důvodů uskuteční separátně, údaje týkající se kreditní karty. Na následující stránce obdržíte číslo žádosti, které si prosím zapište. Nyní zpracuje atraveo Váš příkaz k rezervaci. Jakmile obdržíme potvrzení od nabízejícího, zašleme Vám e-mail s dalšími informacemi. Chceme Vás upozornit, že nerezervujeme telefonicky.

Co je obsahem záruky “What you see is what you get”?

Naší zárukou je: „What you see is what you get“ – „ Co vidíš, to také dostaneš!“. Popisy všech nabízených ubytování odpovídají v podstatných detailech skutečnostem. K tomu se nám všichni kooperující nabízející zavázali již před začátkem spolupráce. Kromě toho jsou pro klienta v potvrzení rezervace stanoveny jasné smluvní podmínky. Pokud by se ale měl naskytnout důvod ke stížnosti a nabízející Vašeho ubytování se nepostaral o odstranění nedostatků, můžete se na nás kdykoliv obrátit. My se poté co nejrychleji a bez zbytečné byrokracie postaráme o ověření této záležitosti.

Podmínky záruky:

Pokud během Vašeho pobytu zjistíte nějaké nedostatky, ohlašte je okamžitě nabízejícímu daného ubytování nebo jeho zástupci, aby měli možnost tyto nedostatky odstranit. V některých výjimečných případech je možné dostat i náhradní ubytování. Pokud Vaše reklamace zůstane bez odezvy, měli byste se nejpozději do dvou týdnů po ukončení Vaší dovolené znovu písemně obrátit na nabízejícího. A dle možností přiložit i potřebné doklady. Také se s Vaší reklamací můžete obrátit přímo na nás, my ji poté zašle nabízejícímu. V případě, že nabízející neodpoví během dané lhůty šesti tydnů od obdržení reklamace nebo nedojde během osmi týdnů k žádné shodě s nabízejícím, podnikneme další pokus o urovnání sporu, například shodou. Pokud i tento krok zůstane bez úspěchu, vložíme se opětovně do sporu, když se Váš nárok bude zdát oprávněný a Vy nám za to postoupíte Váš požadavek vůči nabízejícímu.

Omezení: Nezávazně na eventuálním smluvním nebo uzákoněném nároku vůči nabízejícímu rekreačního ubytování, se tato záruka vztahuje pouze na služby týkající se daného ubytování a vylučuje úhradu za příjezd či odjezd nebo takzvané propáslé dovolenkové aktivity. Tato záruka je omezena na výši skutečně zaplaceného nájmu či ceny za cestu a ubytování a případně na výši vedlejších nákladů. Úhrada za odchylky od popisu ubytování zaviněné vyšší mocí (jako například bouřkou, ohněm) je vyloučena.

Jak mohu ohodnotit daný rekreační objekt?

V popisu objektu můžete ohodnotit Vámi rezervovaný rekreační objekt. Klikněte za tímto účelem na „Ohodnotit tento objekt“ a vyplňte odpovídající políčka. Pokud chcete ohodnotit pouze jedno z míst, které jste navštívili, máte i zde tuto možnost. Zvolte v políčku ‚hledání‘ zemi, oblast a místo a v seznamu výsledků se Vám objeví požadované místo. Poté, co na toto místo kliknete, máte možnost jej hodnotit. Samozřejmě musí Vaše výroky odpovídat pravdě a jejich pravdivost musí být možné ověřit. Vaše hodnocení bude v původním znění uvedeno online a nebude nijak pozměněno, aniž bychom o tom s Vámi předem hovořili. Každé hodnocení, které obdržíme je námi ověřováno, předtím než jej zveřejníme online.

Pro pronajímatele: Mohu inzerovat můj rekreační dům?

Vlastníte rekreační domy nebo apartmány, chcete zvýšit jejich vytížení a získat více zákazníků? Přitom ale chcete mít nadále kontrolu o pronájmu a neuzavírat omezující závazky? S TUI Villas, mezinárodním portálem s rekreačními objekty společnosti TUI, máte možnost prezentovat Vaše rekreační objekty po celé Evropě. My se postaráme o aktivní zprostředkování a uvedení na trh – bez jakéhokoliv rizika pro Vás jako partnera.

Další informace

Ceny a vedlejší náklady

Jak spočítám celkovou cenu?

V políčku ‚hledání‘ zadejte vedle cíle Vaší dovolené ihned i požadovaný termín a počet cestujících. Pokud s sebou chcete vzít jedno nebo více domácích zvířat, uveďte prosím také jejich počet, aby bylo okamžitě možné spočítat odpovídající cenu nájmu. U zobrazené ceny je uvedeno, které dodatečné služby jsou obsaženy v nájmu, které je zákazník povinen zaplatit a které je možné dodatečně rezervovat. Takto máte možnost již v seznamu výsledků srovnat všechny ceny nájmu. Stejné informace týkající se ceny obdržíte u daného rekreačního domu.

Které další služby je možné rezervovat?

V popisu objektu je uvedeno, které služby jsou již zahrnuty v ceně nájmu, které můžete předem dodatečně rezervovat a které je nutné zaplatit na místě. Pokud je možné některé služby dodatečně rezervovat, můžete je již uvést při rezervaci.

Vzniknou další náklady, když s sebou vezmu domácí zvíře?

Zda Vám vzniknou další náklady, když s sebou vezmete domácí zvíře se dozvíte z informací o cenách. Další informace naleznete pod pojmem "Mohu s sebou vzít domácí zvíře?".

Musím platit lázeňský poplatek?

Informace o tom, zdali je nutné na místě zaplatit lázeňský poplatek je dáno stanovami dané obce a uvedeno v daném popisu objektu. Mějte na vědomí, že výše lázeňského poplatku může být jednotlivými obcemi bez předběžného oznámení změněna.

Musím zaplatit kauci a jak ji obdržím zpět?

Někteří nabízející vyžadují zaplacení kauce k pojištění vlastního majetku před škodami nebo před vznikem vedlejších nákladů způsobených hosty. Zda je nutné zaplatit kauci a v jaké výši se dozvíte z prezentace daného objektu. Ve většině případů je nutné zaplatit kauci v hotovosti na místě, v měně dané země. V ojedinělých případech je možné složení kauce prostřednictvím kreditní karty. V případě, že je nutné zaplatit kauci předem již s fakturou, bude tato převedena pronajímateli. Za vrácení kauce je vždy zodpovědný pronajímatel. Pokud Vám bude kauce vrácena pronajímatelem prostřednictvím bankovního převodu, sdělte mu prosím před odjezdem Vaše bankovní údaje, zahrnující i IBAN a BIC.

Co je servisní poplatek?

Přesně dle našeho mota „Vy rezervujete, balíte kufry a my se postaráme o zbytek,“ slouží servisní poplatek k pokrytí nákladů za servisní a poradenské služby, neustálému rozšiřování sortimentu kvalitních nabídek a také provozu a dalšímu vývoji naší rezervační platformy.
Jako žádný jiný zprostředkovatel rekreačních objektů, se naše firma a její vícejazyčná zákaznická služba stará o všechny aspekty rezervace. Ať již se jedná o poradenství, dotazy, žádosti o změny rezervací či stížnosti – zákaznická služba je telefonicky či prostřednictvím e-mailu vždy k zastižení a řídí od žádosti o rezervaci u nabízejícího až po zaslání cestovních podkladů celý průběh rezervací.
- V případě naším prostřednictvím provedené platby, se postaráme o průběh platby mezi zákazníkem a nabízejícím a zaručujeme různé bezplatné druhy platby.
- Všichni nabízející jsou ověřeni, ať již se jedná o soukromého pronajímatele, agenturu či touroperátora. Nepravé či falešné nabídky a neseriózní nabízející je tímto možné vyloučit.
- Pravidelně ověřujeme věrohodnost a autentičnost hodnocení zákazníků a poté je bez pozměnění zveřejňujeme. Celkem bylo ověřeno a online zveřejněno přes půl miliónu hodnocení objektů a navštívených míst.
- Námi vyvinutý rezervační systém IBE5, je speciálně utvořen pro zprostředkování rekreačních domů a bytů a dále rozvíjen v závislosti na požadavcích zákazníků pro zajištění optimálních výsledků.

Servisní poplatek je již započítán do zobrazené celkové ceny a jeho úhrada se uskuteční s uzavřením rezervace. Jeho výše činí 3% z ceny nájmu či z cesty a ubytování, maximálně však 39 euro. Platba servisního poplatku se uskuteční automaticky zaplacením ceny nájmu či za cestu a ubytování prostřednictvím zvoleného druhu platby. Servisní poplatek odpadá při rezervacích, kdy průběh rezervace a platby převezme nabízející a nikoliv naše firma.

Rezervace a platební podmínky

Jaké jsou platební podmínky u atraveo?

Druh platby a platební podmínky se odlišují v závislosti na objektu, období uplynulém mezi uskutečněním rezervace a příjezdem, zemi, ve které má zákazník stálý pobyt a dalších faktorech. Za normálních okolností nepožadujeme žádné poplatky za platbu. Za platbu určitými kreditními kartami však nabízející může požadovat dodatečné poplatky. Jaké platební podmínky v tomto případě platí se dozvíte z údajů v popisu objektu nebo z potvrzení rezervace. Podrobné informace týkající se druhů platby a platebních podmínek se mimo jiné dozvíte z našich zprostředkovacích podmínek. V případě pochybností či dotazů se prosím obraťte na naši zákaznickou službu.

Jak jsou pojištěny peníze zákazníků? Obdržím při rezervaci Pojištění záruky pro případ úpadku?

Zabezpečení peněz zákazníků má pro nás nejvyšší prioritu. Jakmile se rozhodnete pro jedno z ubytování touroperátora z naší nabídky, obdržíte s potvrzením Vaší rezervace Pojištění pro případ úpadku nebo jiný srovnatelný doklad, jímž touroperátor potvrzuje, že dle zákona pojistil peníze zákazníků proti insolvenci. Další informace obdržíte v příkazu k rezervaci pod pojmem „druh platby“.

Abychom Vám mohli poskytnout širokou paletu rekreačních objektů, spolupracujeme nejen s touroperátory, ale i s agenturami nabízejícími rekreační domy, provozovateli prázdninových parků a mnoha soukromými pronajímateli z celé Evropy. Jelikož mnoho těchto nabízejících není povinno oficiálně pojistit peníze zákazníků, stáráme se my o tuto záležitost. Abyste mohli s dobrým pocitem odjet na dovolenou, ověřujeme spolehlivost všech touroperátorů, lokálních partnerů a soukromých hostitelů před přijetím do našich nabídek. Většinou nám zaplatíte cenu dovolené nebo nájemní cenu, a my se postaráme o vyřízení dalších kroků týkajících se platby s nabízejícím.

Jaký je další průběh mé online-rezervace?

Po odeslání Vašeho příkazu k rezervaci od nás na následující straně obdržíte číslo žádosti. Naše zákaznická služba zpracuje Váš požadavek a kontaktuje nabízejícího. Poté, co od nabízejícího obdrží odpověď, Vás okamžitě informuje e-mailem. Vy zůstanete 48 hodin vázáni na Vaši rezervaci a teprve po uplynutí této doby můžete prostřednictvím e-mailu od rezervace odstoupit (samozřejmě pouze v případě, že rezervace dosud nebyla potvrzena). Delší lhůty platí pro rezervace s mimořádnými požadavky a podmínkami, jako například překročení lůžkové kapacity nebo žádosti o povolení vzít s sebou domácí zvíře. V případě, že nebude potvrzena Vaše rezervace Vám zašleme alternativní nabídku.

Je možné se předem dozvědět adresu rekreačního objektu?

Jakmile je známá přesná poloha objektu, uvedeme ji v údajích o místě v popisu objektu. V příslušnémapě je poloha objektu označena červeným domečkem. V případě, že neznáme přesnou polohu, informujeme Vás o tom v popisu místa. V těchto případech označuje žlutý domeček na mapě střed místa. Společně s Vašimi cestovními podklady obdržíte adresu rekreačního objektu ca. 10 až 14 dní před začátkem Vaší dovolené. Dřívější oznamení není bohužel možné. Pokud budete mít další dotazy týkající se Vašeho ubytování, rádi je pošleme pronajímateli.

Mohu stornovat svojirezervaci?

Máte možnost kdykoliv zrušit Vaši rezervaci, nejlépe prostřednictvím kontaktního formuláře. Dle Všeobecných obchodních podmínek nabízejícího závisí výše nákladů za storno na době zrušení rezervace. Pokud zcela nečekaně zjistíte, že nemůžete přijet, informujte nás co nejrychleji, i několik dní před příjezdem. V případě dotazů se obraťte na naši zákaznickou službu.

ke kontaktnímu formulá?i

Vybavení rekreačních domů

Co je obsahem záruky “What you see is what you get”?

Naší zárukou je: „What you see is what you get“ – „ Co vidíš, to také dostaneš!“. Popisy všech nabízených ubytování odpovídají v podstatných detailech skutečnostem. K tomu se nám všichni kooperující nabízející zavázali již před začátkem spolupráce. Kromě toho jsou pro klienta v potvrzení rezervace stanoveny jasné smluvní podmínky. Pokud by se ale měl naskytnout důvod ke stížnosti a nabízející Vašeho ubytování se nepostaral o odstranění nedostatků, můžete se na nás kdykoliv obrátit. My se poté co nejrychleji a bez zbytečné byrokracie postaráme o ověření této záležitosti.

Podmínky záruky:

Pokud během Vašeho pobytu zjistíte nějaké nedostatky, ohlašte je okamžitě nabízejícímu daného ubytování nebo jeho zástupci, aby měli možnost tyto nedostatky odstranit. V některých výjimečných případech je možné dostat i náhradní ubytování. Pokud Vaše reklamace zůstane bez odezvy, měli byste se nejpozději do dvou týdnů po ukončení Vaší dovolené znovu písemně obrátit na nabízejícího. A dle možností přiložit i potřebné doklady. Také se s Vaší reklamací můžete obrátit přímo na nás, my ji poté zašle nabízejícímu. V případě, že nabízející neodpoví během dané lhůty šesti tydnů od obdržení reklamace nebo nedojde během osmi týdnů k žádné shodě s nabízejícím, podnikneme další pokus o urovnání sporu, například shodou. Pokud i tento krok zůstane bez úspěchu, vložíme se opětovně do sporu, když se Váš nárok bude zdát oprávněný a Vy nám za to postoupíte Váš požadavek vůči nabízejícímu.

Omezení: Nezávazně na eventuálním smluvním nebo uzákoněném nároku vůči nabízejícímu rekreačního ubytování, se tato záruka vztahuje pouze na služby týkající se daného ubytování a vylučuje úhradu za příjezd či odjezd nebo takzvané propáslé dovolenkové aktivity. Tato záruka je omezena na výši skutečně zaplaceného nájmu či ceny za cestu a ubytování a případně na výši vedlejších nákladů. Úhrada za odchylky od popisu ubytování zaviněné vyšší mocí (jako například bouřkou, ohněm) je vyloučena.

Kolik osob může přenocovat v daném domě?

U každého ubytování je uveden maximální počet osob. Více než tento počet osob není možné v daném objektu ubytovat. Do toho se počítají i miminka a děti. Překročení maximální lůžkové kapacity je ve výjimečných případech možné, musí být ale podána žádost při rezervaci. Za tímto účelem zadejte v příkazu k rezervaci počet spolucestujících osob, jejich věk a jména. Za překročení maximální lůžkové kapacity mohou vzniknout další náklady. Chceme Vás upozornit, že v Chorvatsku není z právních důvodů možné překročení maximální lůžkové kapacity.

Je k dispozici postýlka pro miminko?

Informace týkající se postýlky pro miminko se dozvíte z popisu objektu. Pokud není uvedena žádna informace znamená to, že zpravidla není k dispozici žádná postýlka pro miminko. Rádi ale pro Vás zažádáme ve spojení s příkazem k rezervaci o postýlku pro miminko nebo dětskou židličku.

Je k dispozici internet/WLAN?

Zda je k dispozici internet se dozvíte z prezentace objektu. Pokud je uvedeno internetové připojení, je jeho upotřebení zpravidla pouze za účelem rekreace a ne k obchodnímu užití. Z tohoto důvodu je možný pouze omezený objem dat. Také se může stát, že internet není dostupný po celou dobu. WLAN je většinou k dispozici ve většině místností daného ubytování, je ale ovšem možné, že signál v každé z místností a v zahradě k dispozici není.

Je možné vzít s sebou domácí zvíře?

Zdali jsou povolena domácí zvířata a v jakém počtu – většinou pouze jedno, někdy i více – je uvedeno u každého popisu ubytování. Pokud chcete vzít s sebou více domácích zvířat je nutné zážádat o povolení při rezervaci. Klikněte v prezentaci objektu na "Dále k rezervaci" a zadejte přesný počet domácích zvířat. V ojedinělých případech je nutné zažádat i o možnost ubytování jednoho zvířete. Pronajímatel poté rozhodne, zda je pronajímaný objekt vhodný pro Vás a Vaše domácí zvířata. Je možné, že Vám vzniknou další náklady. Tip: Zadejte již během hledání, zda s sebou chcete vzít domácí zvíře, poté se Vám zobrazí pouze odpovídající rekreační ubytování.

Má rezervovaný rekreační objekt k dispozici televizi?

Vybavení se liší dům od domu. V popisu objektu je uvedeno zda je k dispozici televize. Zde se také dozvíte, zda je k dispozici satelitní nebo kabelová televize. Satelitní nebo kabelová televize nemusí ovšem znamenat, že budete mít k dispozici televizní programy v českém jazyce.

Kdy je otevřen bazén?

V popisu objektu často naleznete otevírací dobu bazénu během dané sezóny. Pokud zde nenajdete odpovídající informace, můžete se orientovat dle následujících údajů: V zemích v oblasti Středozemního moře jsou bazény většinou otevřeny od začátku června do poloviny/konce září, ve střední Evropě většinou v červenci a srpnu. Upozorňujeme, že se zmíněné termíny pro začátek a konec sezóny mohou posunout z důvodu počasí.

Kdo se postará o závěrečný úklid?

Pokud u vedlejších nákladů nejsou uvedeny žádné informace týkající se závěrečného úklidu, je zákazník sám povinen provést závěrečný úklid. V těch případech, ve kterých je závěrečný úklid obsažen v ceně nájmu nebo byl dodatečně rezervován a zaplacen, musíte pronajmuté ubytování při odjezdu jen povrchně uklidit

Musím s sebou vzít ložní prádlo a ručníky?

V popisu objektu je uvedeno, zdali jsou ložní prádlo a ručníky obsaženy v ceně nebo jestli mohou být dodatečně rezervovány. Pokud nejsou k dispozici žádné informace k tomuto tématu, musíte přivézt vlastní ložní prádlo a ručníky.

Čeho musím dbát s ohledem na klimatizaci a topení?

Zda má dané ubytování k dispozici ústřední topení nebo klimatizaci je uvedeno u daného popisu objektu. Eventuální dodatečné náklady za používání klimatizace nebo topení se dozvíte v informacích o cenách. Mějte na vědomí, že v některých zemích existují ze zákona vycházející omezení, určující topnou sezónu.

Jak jsou měřeny uvedené vzdálenosti?

Abyste se mohli orientovat, naleznete u většiny popisů objektu údaje o vzdálenosti, jako například jak daleko se nachází pláž. U informací o vzdálenosti se jedná o údaje vzdušnou čarou. Velmi často se jedná o odhadnuté údaje. Zahrňte prosím k plánování Vaší dovolené i mapu zobrazenou u každého objektu.

Jsou stanoveny termíny příjezdu a odjezdu?

Často je možné přicestovat pouze v určených dnech v týdnu, například v pátek nebo v sobotu. Možné dny příjezdu pro dané ubytování jsou v kalendáři podtržené. Klikněte na požadovaný den příjezdu a automaticky se Vám spočítá odpovídající cena nájmu nebo cena za cestu a ubytování (za předpokladu, že je tento objekt v daném termínu volný). Ve vedlejší sezóně je za daných okolností možné zvolit i jiné dny příjezdu, o to je ale nutné zažádat při rezervaci. Klikněte za tímto účelem na "Dále k rezervaci" a uveďte Váš požadovaný termín a dobu pobytu.

Aby nabízejícímu nevznikla ztráta z důvodu neobsazení objektu, požadují mnozí pronajímatelé minimální dobu pobytu, například 3 noci nebo týden. Tyto údaje naleznete v dolní části pod kalendářem. Pokud zvolíte kratší dobu pobytu, například protože musíte dříve odcestovat, bude přesto naúčtována cena nájmu pro minimální dobu pobytu. Pokud máte v plánu přicestovat později než jste rezervovali, oznamte to prosím naší zákaznické službě, aby pronajímatel na Vás nemusel zbytečně čekat.

Mohu při rezervaci uvést speciální požadavky?

Z popisu objektu se dozvíte, zda je možné uvést speciální požadavky. Často je můžete uvést již při rezervaci. Požadavky, jako například patro, ve kterém se má nacházet rekreační byt, můžete uvést spolu s  příkazem k rezervaci. Zadejte Vaše přání do políčka "Vaše upozornění zákaznické službě" a my tyto požadavky zašleme pronajímateli. Chceme Vás upozornit, že speciální požadavky jsou často u pronajímatele zaznamenány pouze jako nezávazná přání zákazníka.

Příjezd/odjezd a cestovní podklady

Kdy a jak obdržím mé cestovní podklady?

Cestovní podklady připravíme k odeslání po obdržení celkové ceny nájmu. Zpravidla obdržíte cestovní podklady e-mailem nebo poštou 10 až 14 dní před začátkem Vaší dovolené.

Jak proběhne předání klíčů?

V podkladech najdete informace o předání klíčů. Po předložení dokladu o pronájmu, obdržíte na místě klíč pro Vámi rezervované ubytování.

Kdo je má kontaktní osoba na místě?

Údaje o Vaší kontaktní osobě na místě jsou uvedeny ve Vašich cestovních podkladech.

Kde najdu informace týkající se pasových, devizových a zdravotních předpisů?

Informace na cesty a informace týkající se bezpečnosti, podmínek vstupu na území dané země, zdravotní předpisy, podmínky týkající se víz a pod. naleznete na internetové stránce Ministerstva zahraničních věcí České republiky http://www.mzv.cz. Pokud nenajdete odpovídající informace na stránkách Ministerstva zahraničních věcí, obraťte se prosím na Vaše velvyslanectví.

Jaká je doba příjezdu a odjezdu?

Příjezd by se měl uskutečnit zpravidla mezi 15 a 18 hod. O možnost pozdějšího příjezdu musí být zažádáno při rezervaci u pronajímatele. Mějte také na paměti, že musíte opustit ubytování v den odjezdu nejpozději do 10 hodin. Přesné časové údaje pro příjezd a odjezd se dozvíte z Vašich cestovních podkladů. Pokud již při rezervaci víte, že přijedete obzvlašť brzy nebo pozdě, sdělte nám to prosím v příkazu k rezervaci. Rádi se za Vás obrátíme na nabízejícího ohledně jiné doby příjezdu.

Hledání a informace o dostupnosti

Jak mohu najít rekreační ubytování?

Zadejte v políčku ‚hledání‘ vedle cíle Vaší dovolené ihned i požadovaný termín a počet cestujících. Pokud s sebou chcete vzít jedno nebo více domácích zvířat, uveďte prosím také jejich počet, aby bylo ihned možné spočítat odpovídající cenu nájmu.Pokud kladete důraz na určité vybavení, jako například myčku, můžete tento požadavek také uvést v hledání. Vaše výsledky hledání si můžete nechat zobrazit v klasicky vypadajícím seznamu výsledků nebo ve formě kachliček. V přehledu výsledků se Vám zobrazí dostupné rekreační domy, které odpovídají Vašim kritériím. Dodatečně se také zobrazí cena nájmu popř. cena za cestu a ubytování včetně všech obsažených dodatečných služeb.

Jsou nabízená ubytování volná?

Když během Vašeho hledání zvolíte termín a dobu trvání Vaší dovolené, náš program ověří dostupnost nabídnutých ubytování a v seznamu výsledků se objeví pouze dostupné objekty. Podkladem je kalendář, který je neustále aktualizován daným nabízejícím. Aby ovšem nedošlo k nedorozumění, kontrolujeme údaje o dostupnosti ještě jednou při rezervaci. V případě nesrovnalostí Vás okamžitě budeme informovat a nabídneme Vám alternativní možnosti, odpovídající Vašim požadavkům.

Co je Liquid Search?

S naší novou technologií vyhledávání Liquid Search naleznete rychle a jednoduše odpovídající nabídky. U nás se nachází celý vyhledávací proces se všemi důležitými informacemi pro zákazníky na jedné stránce. Kdo například hledá nabídky v jedné oblasti, se dozví na nové Google-mapě, kde se nacházejí zajímavá letoviska a jak se jmenují. S jak velkou poptávkou musíte počítat v oblasti Vaší dovolené se jednoduše dozvíte z uvedeného kalendáře. Pro každý týden sezóny uvádíme, jak velká bude poptávka a mimo jiné zobrazujeme, kolik z nabízených ubytování je v daném okamžiku ještě volných. Kdo je časově flexibilní může zvolit jiný, ne tak oblíbený termín a za daných okolností pěkně uspořit. A kromě toho doporučujeme pro každou oblast oblíbená kritéria hledání.

Dotaz na zákaznickou službu

Odesláním tohoto formuláře zašlete nezávaznou žádost naší zákaznické službě. V souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů bude s Vašimi údaji zacházeno naprosto důvěrně. Odpověď obdržíte co nejdříve, zpravidla již během několika hodin –dokonce i večer, o víkendu a během svátků.
Pro zpracování Vaší žádosti potřebujeme číslo žádosti o nabídku.
Velmi litujeme, že musíte zrušit Vaši dovolenou. Ke zpracování tohoto storna je nutné, abyste nám zaslali číslo žádosti Vaší rezervace. Mimo jiné Vás musíme upozornit, že se na storno vztahují stornovací poplatky. Po odeslání vyplněného formuláře obdržíte e-mail, ve kterém Vám sdělíme jejich výši.
Uveďte prosím o jakou chybu se jedná a krátce ji popište.
Uveďte prosím Vaše jméno a e-mailovou adresu, abychom Vás v případě dalších dotazů a v případě odstranění chyby mohli kontaktovat.
 
 
Také nám můžete zaslat e-mail: zakaznickasluzba@atraveo.cz

Nebo nám zavolejte: 0049.211.668878130. Telefonicky nás zastihnete od pondělí do pátku od 9 do 18 hod. a v sobotu od 9 do 13 hod. (středoevropský čas). Dnes nás zastihnete telefonicky od 9 hod.

E-maily a žádosti o nabídku zasílané prostřednictvím formuláře zpracováváme po celý den, i o víkendu a svátcích.